Loading...

اخبار

سه رشته‌ای که به عقیده بیل گیتس دنیا را تحت تأثیر قرار می‌دهند

نوشته شده در : 2017/06/12 - 10:46
بیل گیتس بنیان‌گذار مایکروسافت در توییت‌های خود به فارغ‌التحصیلانی که قصد ورود به بازار کار دارند، نصیحت‌های درباره‌ی ۳ رشته‌ی تأثیرگذار کرده است.

بیل گیتس در مجموعه‌ای از توییت‌های خود گفته است: «افرادی که به‌تازگی از دانشگاه فارغ‌التحصیل شده‌اند معمولا قبل از انتخاب رشته‌ی کاری خود از من نصیحت می‌گیرند. هوش مصنوعی، انرژی و علوم زیستی از جمله‌ی رشته‌های آینده‌داری هستند که شما می‌توانید در آن‌ها تأثیرگذار باشید. اگر من این فرصت را داشتم که از امروز دوباره شروع کنم و دنیا را تحت تأثیر قرار دهم، مطمئنا یکی از این ۳ رشته را انتخاب می‌کردم.»

او در وبلاگ خود بیشتر در این باره توضیح داده و گفته است: «یکی از این رشته‌ها هوش مصنوعی است. ما به‌تازگی قدم در راهی گذاشته‌ایم که پیشرفت در آن می‌تواند میزان سازندگی و خلاقیت زندگی مردم را افزایش دهد. دومین رشته انرژی است؛ زیرا این روزها دسترسی به انرژی پاک، مقرون به‌صرفه و قابل‌اعتماد برای مبارزه با فقر و تغییرات آب‌‌و‌هوا تبدیل به یک نیاز ضروری شده است. سومین رشته علوم زیستی است؛ این رشته‌ها سرشار از فرصت‌هایی هستند که به مردم کمک می‌کند تا بتوانند عمر طولانی‌تر و سالم‌تری داشته باشند.»

دسته : آموزشی منبع : زومیت بازدید : 2648

نظر کاربران

نظری برای این خبر ثبت نشده است .

فیلیشا


یک فروشگاه اینترنتی است که به عنوان یک پل ارتباطی قدرتمند، خریداران را با شاخص ترین و مطمئن ترین وارد کنندگان کشور که ارائه دهنده مناسب ترین قیمت ها می باشند، مرتبط می سازد.

از تخفیفات و پیشنهاد های ویژه مطلع شوید!